تشکیل ستاد پاسخگویی«برخط» به درخواستهای مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به فیروزکوه و دماوند
![تشکیل ستاد پاسخگویی«برخط» به درخواستهای مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به فیروزکوه و دماوند 1 d8aad8b4daa9db8cd984 d8b3d8aad8a7d8af d9bed8a7d8b3d8aedaafd988db8cdb8cd8a8d8b1d8aed8b7 d8a8d987 d8afd8b1d8aed988d8a7d8b3d8aa 65a9fe17798c9](/wp-content/uploads/2024/01/d8aad8b4daa9db8cd984-d8b3d8aad8a7d8af-d9bed8a7d8b3d8aedaafd988db8cdb8cd8a8d8b1d8aed8b7-d8a8d987-d8afd8b1d8aed988d8a7d8b3d8aa_65a9fe17798c9-720x470.jpeg)
مدیرکل بازرسی استانداری تهران از تشکیل ستاد پاسخگویی «برخط» به درخواستهای مردمی در سامانه «سامد» همزمان با سفر رئیس جمهور به شهرستان های فیروزکوه و دماوند خبر داد.
اسدالله تقی زاده در گفتوگو با مجله خبری آبادی 118، در تشریح تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط گفت: همزمان با سفر رئیسجمهور به شهرستانهای فیروزکوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد. در حقیقت همزمان با این سفر پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواستهای مردمی در سامانه (سامد) با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.
مدیر کل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به منظور ثبت درخواستهای مردم با رئیسجمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی، اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.
وی تأکید کرد: دریافت و پردازش نامه های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری صورت میپذیرد.
انتهای پیام