اجتماعی

اجرای ۴۰۰ برنامه تحولی در سازمان بهزیستی

مجله خبری آبادی 118/مرکزی مشاور رئیس سازمان بهزیستی گفت: امروز در حوزه تحول در فرآیندها و عملکردهای سازمان، کار ویژه ای آغاز شده و امسال در این حوزه بیش از ۴۰۰ برنامه تحولی در سازمان اجرا و طراحی شده و امید است که بتوان فضا را به نحو احسن پیش برد.

سید محمد جواد حسینی ۲ اسفند در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور ذیل ۴ محور اساسی مردمی سازی، هوشمندسازی، شفافیت و کارآمدی تلاش می کند تا معضلات و مشکلات جامعه هدف را رفع کند. 

وی افزود: امروز غیر از زندان ها و بیمارستان ها، بهزیستی تنها مجموعه ای است که تولیت نگهداری افراد را دارد. 

مشاور رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: امسال در حوزه تحول در فرآیندها و عملکرد های سازمان، کار ویژه ای آغاز شده و بیش از ۴۰۰ برنامه تحولی در سازمان اجرا و طراحی شده و امید است که بتوان فضا را به نحو احسن پیش برد. 

وی در خصوص قانون حمایت از افراد دارای معلولیت  ادامه داد: این قانون به مسائلی مانند مناسب سازی، دسترس پذیری و تردد و تحرک، خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی، امور ورزشی، فرهنگی، هنری و آموزشی، کارآفرینی و اشتغال، مسکن، فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی، حمایت‌های قضایی و تسهیلات مالیاتی، معیشت و حمایت‌های اداری و استخدامی و برنامه‌ریزی، نظارت و منابع مالی می‌پردازد. 

حسینی ادامه داد: قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بسیاری از دستگاه‌ها از جمله سازمان بهزیستی کشور را مکلف می‌کند تا زمینه‌های لازم برای تأمین حقوق معلولان را فراهم کنند و حمایت‌های لازم را از آنها به عمل آورد. 

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز گفت: بر اساس نظریه تاریخ نویسان،  انقلاب اسلامی ایران منحصر به فردترین انقلابی بوده که در تاریخ اتفاق افتاده و امروز جمهوری اسلامی به نقطه امید همه مظلومان تبدیل شده است. 

وی افزود: این انقلاب به پشتیبانی مردم به حیات خود ادامه می دهد و همین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در این حرکت انقلابی همانند سایر فعالیت ها از مسئولین جلوتر بودند. 

نظری ادامه داد: کار در حوزه بهزیستی به سبب دامنه گسترده خدمات، سخت است و کار در این حوزه یکی از پرمشغله ترین کارها محسوب می شود و پرسنل این مجموعه باید دلسوزانه کار کنند. 

وی تاکید کرد: در تمام حوزه های مرتبط با آسیب های اجتماعی باید بهزیستی ورود داشته باشد و وظایف مهمی در این حوزه نیز برعهده دارد. 

محمود حسین آبادی، سرپرست بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: آموزش و آگاه سازی و نیروهای جهادی از حلقه های مفقوده در سازمان بهزیستی است. 

به گزارش مجله خبری آبادی 118، در این آیین از زحمات محمد زیدوند قدردانی و محمود حسین آبادی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد. 

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023