اجتماعی

توقف رشد مصرف موادمخدر/ توزیع موادمخدر در بسته‌بندی‌های شکیل

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از توقف رشد مصرف مواد مخدر در کشور خبر داد.

همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، امروز (۲ اسفندماه) سردار اسکندر مومنی با حضور در غرفه مجله خبری آبادی 118، با اشاره به اینکه رویکرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است، گفت: خوشبختانه رشد مصرف مواد مخدر و اعتیاد در کشور متوقف شده که این دستاورد خوب حاصل تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها و مطبوعات است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از مصرف موادمخدر اظهارکرد: تمرکز اصلی طرح یاریگران زندگی بر پیشگیری با اولویت دانش آموزان، جوانان و نوجوانان است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه سوداگران مرگ و دشمنان تلاش می‌کنند مواد مخدر را بی‌ضرر نشان داده و در بسته‌بندی‌های شکیل و زیبا ارائه و توزیع کنند، گفت: از همین رو ما نیز باید تلاش خود را مضاعف کنیم. اینها فریبی بیش نیست و انتهای اعتیاد جز بدبختی و تباهی چیزی نیست. بدون تردید اگر خانواده‌ها واقف شوند، تلاش بیشتری می‌کنند.

مومنی یادآور شد: جوانان و نوجوانان اگر واقف شوند که انتهای این موضوع جز تباهی، هدر دادن عمر و حتی مرگ است، بدون تردید به این سمت نمی‌روند.

وی در پایان تاکید کرد: طرح یاریگران زندگی یعنی همه یاریگر هم باشند و آنهایی که دچار اعتیاد شدند نجات یابند و آنهایی که در معرض خطر هستند به این سمت نروند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023