گردشگری و سفر

کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست

مجله خبری آبادی 118/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی به دلیل کوتاهی در معرفی استان کرمان گفت: وظیفه وزارت میراث فرهنگی است که کرمان را معرفی کند و سوال اینجاست که کرمان با این همه ظرفیت‌های گردشگری چه جایگاهی دارد؟ 

سیدمهدی طبیب زاده ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کرمان و ظرفیت‌های آن متاسفانه آنگونه که باید معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر ناشناخته‌تر است، تصریح کرد: باید حلقه‌های گردشگری در استان کرمان شکل بگیرد و رسانه‌ها کرمان را با آنچه که هست، معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: به دنبال معرفی متفاوت و واقعی استان کرمان هستیم و کرمان را به عنوان مقصد گردشگری و سرمایه‌گذاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصاد گردشگری کرمان مستلزم ورود توریست داخلی و بین المللی است و جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

طبیب زاده عنوان کرد: رسانه‌های استان در برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار موثر خواهند بود.  

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره باید همه نهادها و سازمان‌ها همکاری کنند زیرا میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به تنهایی نمی‌تواند آن را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: صاحب نظران بگویند که تولید محتوای کرمان چگونه باشد تا گردشگران به استان جذب شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023