چرایی دودگرفتگی در ایستگاه متروی شهدای هفتم تیر
![چرایی دودگرفتگی در ایستگاه متروی شهدای هفتم تیر 1 da86d8b1d8a7db8cdb8c d8afd988d8afdaafd8b1d981d8aadaafdb8c d8afd8b1 d8a7db8cd8b3d8aadaafd8a7d987 d985d8aad8b1d988db8c d8b4d987d8afd8a7 6655f06d09b32](/wp-content/uploads/2024/05/da86d8b1d8a7db8cdb8c-d8afd988d8afdaafd8b1d981d8aadaafdb8c-d8afd8b1-d8a7db8cd8b3d8aadaafd8a7d987-d985d8aad8b1d988db8c-d8b4d987d8afd8a7_6655f06d09b32.jpeg)
ظهر امروز، اشکال در مقاومت سقفی یکی از قطارهای قدیمی مترو در خط یک باعث دودگرفتگی در ایستگاه شهدای هفتم تیر شد.
به گزارش مجله خبری آبادی 118، مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با رد خبر حریق در ایستگاه مترو هفتم تیر، اعلام کرد: ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه ظهر امروز، سهشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۳، قطار ۱۰۶ که از قطارهای نسل اول متروی تهران (DC) است و از ایستگاه تجریش به سمت کهریزک در حال حرکت بود، به دلیل اشکال در مقاومت سقفی واگن شماره ۴ در ایستگاه شهدای هفتم تیر دچار دودگرفتگی جزئی شد.
متصدی سکوی ایستگاه شهدای هفتم تیر بلافاصله پس از مشاهده دود با کپسول آتشنشانی آن را مهار کرد و پس از حدود ۵ دقیقه، قطار (در ساعت ۱۳:۲۱) به حرکت خود ادامه داد.
قطار ۱۰۶ پس از رسیدن به پایانه فتحآباد، توسط تکنسینهای فنی به طور کامل مورد بازبینی قرار گرفت.
لازم به توضیح است که اشکال در مقاومت سقفی و بهتبع آن تولید دود در قطارهای DC به دلیل قدیمی بودن طراحی و ساختار این نوع از قطارها رخ می دهد و این مشکل هیچ تهدیدی برای ایمنی مسافران ایجاد نمیکند..
انتهای پیام