جامعه شهری

مردم با حضور در انتخابات، دشمنان ایران را ناامید کردند/ امیدواریم فصل جدیدی در تعاملات شوراها و دولت، گشوده شود

رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، متن پیام شهرام دبیری بدین شرح است:

 « بسم الله الرحمن الرحیم

 حماسه ماندگار ۱۵ تیر را خدمت مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و مردم شریف و نجیب ایران تبریک می‌گویم.

 همچنین به برادر گرانقدرم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که با رأی قاطع مردم به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، انتخاب شدند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مردم عزیز ایران دیروز بصیرت سیاسی خود را نشان دادند و با حضور در انتخابات، دشمنان و بدخواهان کشور را در بهت و ناامیدی فرو بردند و ثابت کردند که علی‌رغم مشکلات، به کشور و نظام جمهوری اسلامی علاقه دارند.

اکنون همه باید به دولت منتخب مردم کمک کنیم تا بتواند ایران را بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده و حل مشکلات و مسائل اقتصادی را اولویت خود قرار دهد.

جامعه شورایی کشور به عنوان منتخبان مردم در شهرها و روستاها که از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار دارند، برای نیل به این اهداف، با تمام توان در کنار دولت منتخب است و امیدواریم با باور عمیق به شوراها از سوی دولت چهاردهم، فصل جدیدی در تعاملات شوراها و دولت، گشوده شود.

در پایان بار دیگر از تمام مردم شریف ایران که هوشمندانه در انتخابات شرکت کرده و کام دشمنان را تلخ کردند و نامزدهای محترم انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی می‌کنم و امیدوارم دولت چهاردهم به ریاست جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در زیر سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، هدایت‌های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و با همراهی مردم و تعامل با دیگر قوا، در مسیر خدمت به مردم و آبادانی و پیشرفت کشور، سربلند و موفق باشد.»

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023