ارائه ۶۰ خدمت غیرحضوری تامیناجتماعی با اپلیکیشن «تأمین من»

اپلیکیشن «تأمین من» بهعنوان برنامه کاربردی رسمی سازمان تأمین اجتماعی، با هدف ارائه خدمات غیرحضوری بر بستر تلفن همراه هوشمند و وباپلیکیشن طراحی شده که در هر ساعت از شبانهروز دسترسی آسان و سریع به مجموعهای از خدمات بیمهای، درمانی و بازنشستگی را برای بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران فراهم میکند.
به گزارش مجله خبری آبادی 118 و به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، از طریق اپلیکیشن تأمین من، بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان میتوانند به صورت کاملاً غیرحضوری، به ۶۰ خدمت پرکاربرد سازمان تأمین اجتماعی دسترسی داشته باشند.
این اپلیکیشن با محیطی ساده، کاربرپسند و امن برای انواع تلفنهای همراه هوشمند طراحی شده و باعث کاهش مراجعات حضوری، صرفهجویی در زمان و افزایش رضایت مخاطبان شده است.
برای استفاده از برنامه، کاربران باید ابتدا در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبتنام کرده باشند. پس از آن، ورود به اپلیکیشن با کد ملی و رمز عبور امکانپذیر است.
شهروندان میتوانند برای نصب آخرین نسخه اپلیکیشن تأمین من و دریافت راهنمایی بیشتر به نشانی my.tamin.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام





