گردشگری و سفر

احیای بافت تاریخی لازمه توسعه شهر خرم‌دره

مجله خبری آبادی 118/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: احیای بافت تاریخی این شهرستان و توسعه سرمایه‌گذاری در این بافت لازمه توسعه شهر است.

فیاض محبی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، با اشاره به دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، اظهار کرد: این دیدار در راستای پیگیری مباحث سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خرم‌دره برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای خرم‌دره در حوزه اکوتوریسم، عنوان کرد: این شهرستان در حوزه گردشگری به ویژه طبیعت‌گردی به واسطه وجود کوچه‌ باغ‌های زیبا و دل‌انگیز از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که باید با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت به‌ درستی بهره برد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور گردشگران در شهرستان، اضافه کرد: با انجام بسیاری از کارها همچون فراهم‌سازی اماکن مناسب اسکان و سایر خدمات می‌توان رفاه و آرامش مورد نیاز را برای مسافران به ویژه گردشگرانی که خرم‌دره را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، فراهم کرد.

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر اینکه احیای بافت تاریخی این شهرستان و توسعه سرمایه‌گذاری در بافت یکی از اقدامات لازم برای توسعه شهر خرم‌دره است، متذکر شد: توسعه این شهرستان با موضوعات گردشگری رقم خواهد خورد تا اتفاقات مثبتی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رقم بخورد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023