گردشگری و سفر

اقدامات شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد در منطقه هفت حوض طی ایام نوروز

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد اقدامات و آماده‌سازی‌هایی منطقه هفت حوض را برای ایام نوروز و استقبال از زائران و مسافران تشریح کرد.

امیر رمضانی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118 در خصوص برنامه‌های هفت حوض در ایام نوروز، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله منطقه گردشگری هفت حوض با استقبال بسیار خوب زائران و مجاوران همراه است شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد اقدامات و آماده‌سازی‌هایی را در دستور کار خود نیز قرار داده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در نوروز ۱۴۰۳، افزود: تعمیر و رنگ‌آمیزی المان‌های موجود، رفع نواقص و رنگ آمیزی آبنماها، پمپ‌ها، نازل‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ، تهیه و نصب بنرهای بکلایت، کاشت گل فصلی، تهیه و برپایی بالن آرزوها، هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت استقرار خودروهای آتش‌نشانی، تهیه و نصب ریسه رنگی، نقاشی و رنگ‌آمیزی پل سنگی، تهیه و نصب بنر استرابردها و تهیه و توزیع بروشور معرفی هفت حوض و نقشه از جمله اقدامات شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد در ایام نوروز است.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اعضای این مجموعه در تلاش هستند تا در این ایام با برنامه‌ها و اقداماتی که انجام شده است چهره منطقه را نسبت به قبل متفاوت کرده و رضایت زائران و مجاوران را جلی کنند. همچنین در تلاشیم که نشاط مومنانه‌ای را برای گردشگران ایجاد کنیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023