گردشگری و سفر

اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیاردی برای توسعه طرح‌های گردشگری گیلان

مجله خبری آبادی 118/گیلان سرپرست میراث فرهنگی گیلان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان به منظور توسعه طرح‌های گردشگری گیلان خبر داد.

ولی جهانی در گفت وگو با خبرنگاران، از تخصیصی اعتبار برای توسعه طرح های گردشگری خبر داد و اظهار کرد: توسعه طرح‌های گردشگری استان گیلان به ویژه‌ در مناطق روستایی از جمله موثرترین راه‌ها در توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال موثر و پایدار در زنجیره گردشگری است.

وی افزود: اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با هدف افزایش مزایای ثبت‌های ملی و جهانی شهر و روستاهای استان گیلان با محوریت صنایع دستی، پایداری پروژه‌های ثبت جهانی، توسعه پایدار صنایع دستی، جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و در نتیجه تحقق هدف اشتغالزایی در جوامع محلی و معرفی و اطلاع‌رسانی شایسته داشته‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان طرح‌های توسعه حوزه زیرساخت و گردشگری را تدوین کرده است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تصریح کرد: در جریان سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان گیلان مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌های توسعه‌محور در سطح استان گیلان اختصاص داده شد.

جهانی عنوان کرد: «این مبلغ به تدریج برای اجرای طرح‌های فوق‌الذکر جذب شده و امیدواریم در آینده شاهد رشد هرچه بیشتر صنعت گردشگری استان و ایجاد امکانات به روز خصوصا در حوزه گردشگری طبیعت‌محور باشیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023