اجتماعی

افزایش وصول ۸۰ درصدی مطالبات صندوق روستاییان و عشایر از دولت

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر ضمن تاکید بر اینکه وصولی صندوق از دولت طی دو سال و سه ماه و زمان فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، بیش از دریافتی ۱۵ سال گذشته است گفت: بدهی دولت به صندوق تا پایان امسال بیش از ۲۵ همت برآورد می‌شود که با توجه به تأکید قانونگذار در ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه و عزم جدی دولت امید می‌رود پرداخت بخشی از آن در بودجه سال آینده پیش‌بینی شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، ذبیح‌اله عابدینی اظهارکرد: توجه ویژه دولت به روستائیان و عشایر در دو سال اخیر چشمگیر بوده است به گونه‌ای که پرداختی به صندوق از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۵ سال قبل از آن بوده‌ است؛ به عبارتی وصولی صندوق از دولت طی دو سال و سه ماه، بیش از دریافتی در طول ۱۵ سال گذشته است.

وی افزود: از طرفی وصولی از دولت در ۹ ماهه امسال از کل بودجه دریافتی سال گذشته ۸۰ درصد بیشتر بوده و پیش‌بینی می‌شود وصولی از دولت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۳۰ درصد رشد داشته‌ باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تأسیس صندوق علاوه بر پرداخت هزینه‌های اداری و تشکیلاتی و پرداخت مستمری، مستمری‌بگیران، ارزش دارایی‌های صندوق که منافع آن متعلق به آحاد بیمه‌شدگان بوده بیش از۱۰ برابر ارقام وصولی برآورد می‌شود.

عابدینی بیان کرد: بدهی دولت به صندوق تا پایان امسال، بیش از ۲۵ همت برآورد می‌شود که با توجه به تأکید قانونگذار در ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه و عزم جدی دولت به امید خدا قسمتی از آن در بودجه سال آینده به نحو مقتضی پیش‌بینی شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023