گردشگری و سفر

بازدید ۲۰۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان 

مجله خبری آبادی 118/همدان مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین سال‌جاری ۲۰۵ هزار و ۷۶ نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند.

محسن معصوم‌علیزاده در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، بیان کرد: در این مدت ۳۲ هزار و ۸۴۴ نفر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند.

وی ادامه داد: در مدت زمان یاد شده، چهار هزار و ۸۳۵ نفر در هتل‌ها، یک‌هزار و ۶۱۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۱۲۶ نفر در مهمانپذیرها و ۸۶۹ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: همچنین ۹۸۸ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۲۱۳ نفر در متل‌ها، هفت‌هزار و ۱۲۳ نفر در خانه‌مسافرها، ۱۳ هزار و ۶۵ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و دو هزار و ۸۱۱ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت و مابقی در سایر مراکز اقامتی در این مدت زمان اسکان پیدا کردند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه در این مدت ۹۶ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است، تصریح کرد: ۸ مورد تذکر، دو مورد تشویقی و یک مورد اخطار کتبی نیز صادر شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌های همدان برای پذیرایی از مسافران نوروزی استفاده شده است، یادآور شد: در استان یک‌هزار و ۸۰۰ جاذبه‌ گردشگری وجود دارد که حدود یک‌هزار آن ثبت ملی شده است.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023