گردشگری و سفر

تامین ایمنی در جاده‌های استان زنجان مورد توجه قرار گیرد

مجله خبری آبادی 118/زنجان استاندار زنجان از نیروی انتظامی خواست نسبت به تامین ایمنی سفر و شرایط لازم برای مسافرت‌های بدون حوادث غیرمترقبه حساسیت لازم را داشته باشند.

محسن افشارچی ظهر امروز (۱۸ اسفندماه) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در نوروز امسال ملاکی برای برنامه‌ریزی‌های سال بعد در این بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای افزایش ثروت از محل گردشگری سال آینده برنامه‌ریزی لازم و اقدامات اساسی در استان انجام خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی می‌شود تا چند نقطه گردشگری در زنجان مانند تعیین تکلیف کوهرنگ زنجان‌رود راه‌اندازی شود. همچنین از ظرفیت و پتانسیل شهرستان‌های استان نیز به همین منظور استفاده خواهد شد.

افشارچی ادامه داد: به دلیل اینکه کرونا هنوز به طور کامل رخت برنبسته است، امسال نمی‌توانیم به طور چشم‌گیر و اساسی در این زمینه فعالیت داشته باشیم. دستگاه‌ها باید در عملکرد خود دقیق باشند. نظارت و بازرسی‌ها در ایام تعطیلات نوروز با شدت و به طور غافل‌گیرانه انجام و از نزدیک خدمات ستاد سفر بررسی خواهد شد.

ماینده عالی دولت در استان با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه ایجاد استراحت‌گاه در حد فاصل یک تا ۳۰ کیلومتری شهرها برای مسافران نوروز، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشترین حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ می‌دهد.

افشارچی همچنین با تاکید بر اهمیت آراستگی ورودی شهرها و زیباسازی خیابان‌ها و معابر از نظر بصری، تاکید کرد: آراستگی ورودی شهرها و زیباسازی فضای سبز مراکز خدماتی و رفاهی باید در نهایت دقت و وسواس لازم انجام شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا میزبانی مهربان و مسئولیت‌پذیر برای مهمانان نوروزی باشیم و امیدواریم رخوت دو سال گذشته به خاطر شرایط ناشی از کرونا در عملکرد مسئولان تاثیر منفی نداشته باشد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023