غفلت از تبلیغات در حوزه گردشگری تیران

مجله خبری آبادی 118/اصفهان فرماندار تیران و کرون با اشاره به فرصتهای گردشگری این شهرستان گفت: از انجام فعالیتهای تبلیغی و بازاریابی در این حوزه غفلت شده است.
علی محمدیکیا در گفتوگو با مجله خبری آبادی 118 با اشاره به آثار تاریخی جذاب، طبیعت بکر، موقعیت جغرافیایی و تنوع صنعت گردشگری در تیران و کرون، اظهار کرد: سرمایهگذاری خوبی در حوزه راهاندازی اقامتگاه و صنعت بوم گردی توسط بخش خصوصی رقم خورده، اما تمام این پتانسیل فعال کمتر معرفی شده است.
وی افزود: با توجه به روند رو به رشد سرمایهگذاری و لزوم فعالسازی صنعت گردشگری در این خطه، تلاش برای اطلاعرسانی و فعالیت تبلیغی ضرورت دارد.
فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تنوع تبلیغات نیز مهم است، تصریح کرد: فضای مجازی، تبلیغات شهری و استانی و بینراهی و همچنین بازاریابی به واسطه آژانسهای مسافربری لازم است.
وی مدیریت شهری را برای همافزایی بین بخش خصوصی و دولتی برای رونق این صنعت محور قرار داد و اذعان گفت: فعالیت تبلیغی برای جذب گردشگر به واسطه فعالیتهای تبلیغی انجام شود.
محمدیکیا برگزاری رویدادهای فرهنگی نوروزی برای جذب توریست را توصیه کرد و یادآور شد: رویدادها میتواند فرصتی برای معرفی شهرستان و جذب گردشگر باشد.
فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: شهروندان تیرانی نیز از محتوای این رویدادهای فرهنگی بهرهمند شده و نشاط اجتماعی رقم خواهد خورد.
به گفته فرماندار تیران و کرون برخی از مشکلات پیشرو هم باید با همافزایی بین فعالان صنعت گردشگری و دستگاههای اداری رفع شود تا اینکه شاهد بهبود اوضاع و توسعه بیشتر کار در این عرصه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگسازی یک فرآیند نرم بوده و نمیتوان با اعمال فشار و دستوری با آن برخورد کرد و نارساییها در این عرصه بهبود مییابد.
محمدی کیا، سرمایهگذاری برای توسعه همهجانبه گردشگری را مهم خواند و گفت: افتتاح یک اقامتگاه و معرفی شیرینی سنتی تیران همراه با برگزاری چند رویداد فرهنگی در دستور مدیریت شهرستان تا پیش از نوروز قرار گرفته، اما مستلزم همکاری مؤسسات مردمی و سرمایهگذاران بخش خصوصی است.
انتهای پیام