جامعه شهری

میزان تولید و پخش آسفالت از مرز ۱.۵ میلیون تُن عبور کرد

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در امور فنی و عمرانی از ثبت رکود جدیدی در تولید آسفالت خبر داد و گفت: میزان تولید و پخش آسفالت از مرز وعده یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن عبور کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، جلسه شورای مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به ریاست هادی حق‌بین معاون شهردار تهران در امور فنی و عمرانی برگزار شد.

حق‌بین در این جلسه با اشاره به نهضت آسفالت شهرداری تهران، گفت: بر اساس آخرین آمار میزان تولید و توزیع آسفالت در پایتخت از مرز وعده یک میلیون و پانصد هزار تُن نیز عبور و رکورد جدیدی در تولید ثبت کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید بر کیفیت تولید و پخش آسفالت، نظارت و کنترل مستمر انجام شود، افزود: کیفیت، اصلی‌ترین شاخص این معاونت در موضوع تولید آسفالت است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تصریح کرد: باید از هم اکنون با یک برنامه‌ریزی دقیق، معابر بزرگراهی که آثار خرابی در آسفالت آن وجود دارد از طریق دستگاه PMS مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد تا برای سال آینده این محورها در اولویت آسفالت قرار گیرند.

در ابتدای این جلسه سید عبدالمهدی حسینی مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گزارشی از روند تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

بنابر اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در پایان این جلسه نیز احکام مجید امانی به‌عنوان مدیرکل هماهنگی امور سازمان‌ها و مناطق معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی صداقتی به‌عنوان مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مسعود حق لطفی نیز به عنوان مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ابلاغ شد.

 انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023