گردشگری و سفر

گردشگری یک سرمایه‌گذاری زود بازده است

مجله خبری آبادی 118/چهارمحال و بختیاری وزیر میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری با بیان اینکه گردشگری یک سرمایه‌گذاری زودبازده است و درآمد پاکی دارد، افزود: باید با برطرف کردن موانع تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در این بخش تشویق شوند.

عزت‌الله ضرغامی ۲۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، اظهار کرد: بسیاری از این اقدامات رسانه‌ای نشده است، دشمن تلاش می‌کند تا دولت را ناموفق نشان دهد، هیچ کدام از دولت‌ها به این اندازه مورد هجمه واقع نشده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: دشمنان نقاط ضعف دولت را برجسته می‌کنند و انصاف و عدالت در برابر خدمات دولت انجام شود، باید تمامی اقدامات پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه ابتدایی‌ترین کار در حوزه گردشگری، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی است، گفت: متاسفانه تابلوهای گردشگری برجسته‌ای در این استان در مسیر مناطق گردشگری به چشم نمی‌خورد، مردم ایران اهل تفریح و گردش هستند، باید مناطق گردشگری به درستی معرفی شود، می‌توان از ظرفیت شرکت‌های بخش خصوصی در این مورد استفاده کرد، شرکت‌ها در کنار معرفی کسب و کار خود در محورهای مواصلاتی، مناطق گردشگری را نیز معرفی کنند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه ۳۰ میز گردشگری در سطح جهانی تعریف شده است، یادآور شد: موقعیت جغرافیایی چهارمحال و بختیاری مطلوب است، این استان ویترین قومیت‌های مختلف است.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه تپه‌های تاریخی کاووش نشده بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: مقرر شد ۱۰ همت تسهیلات برای پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد اختصاص پیدا کند.

وی تاکید کرد: گردشگری یک سرمایه‌گذاری زودبازده است و درآمد پاکی دارد، باید با برطرف کردن موانع تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در این بخش تشویق شوند، مدیران موانع را با علاقه‌مندی حل کنند.

ضرغامی عنوان کرد: اگر موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری رفع شود، بسیاری از سرمایه‌گذاران نیاز به تسهیلات نخواهند داشت.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023